Thursday, September 15, 2011

sibuk :)

Assalamualaikum ,
stranger ! help me ! ( abaikan aku ) huhh , dapat jugak aku lari dari stranger FB aku tuhh , tah sesape tahh , die baru je add aku 10 minit yang lepas dah mengaku aku awek die , wahh takutt wa . haha . abaikan ...

huh , agak lame lahh jugak kan tak update blog , huhu . besyelahh bz kan . next year dahh SPM , tp ade jugak manusia yang tak paham2 still lg nak msj aku . haihhh . esokkk , aku nak pg kluar ngan member2 aku pergi serbu rumahh cikgu . ty aku update story pasal tu ehh , insya-Allah kalau aku rajinlahh .  hahaha . pemalas gile doe skg ni . hehehe , wokeyhh , aku dah dapat result test 2 . haha , tok soh tanye lahh result nye yea :))
bile mak aku tanye camne result baru-2 ni ? aku hanya mampu tersenyum and jawab ...

" mummy , hehe , takkan tak kenal kakak lagi ? "

then , mak aku pun akan jawab . tahu dahhh , kahkahkah , maknanya , mak aku dahh memahami sangat-2 result yang bakal aku cakap kat mak aku . hahaha , wokeylahh , nak out , selamat menyambut SYAWAL :))

2 comments:

  1. ehh , taklahh , mane ade , bukan kau lahh , ramai lg yang msj aku .

    ReplyDelete