Friday, July 29, 2011

new blogger :))

Assalamualaikum . 

salam satu malaysia , satu blog , hehe . okayy . aku nak story mory sket lahh kan . 
nak bebel kang ade yang buat muke macam tak cukup nafas je :3
aku nak share prasaan harini . haha . lawak pulakk nak share prasaan , aku sengaje je nak mencoret kat sini . kepada semua new blogger jangan sedey2 kalau blog korang masih lagi tak segempakk blog lain yang macammm http://irinenadia.blogspot.com/ , http://cikepal06.blogspot.com , and so onn , macam fatin liyana punye kan ? kan ? kan ? hem , tape , dont worry . be happy . 
aku pun bukannya hot sangat lahh kan . tp aku tahu perasaan blogger-2 yang rase ape yang die post tu tak mendapat sambutan . tak fames lahh katekann .. 


Insya-Allah dengan berkat usaha korang , orang akan mula mengenali korang , aku nak share lahh sikit tips yang bolehh membuatkan makhluk2 sekalian alam ni melawat blog korang :))

  • share kalau ade jualan murah ( kaki shoppinglahh )
  • share petua 2 ape 2 lahh
  • share gadget
  • share sale2 baju dari blogshop orang
  • tutorial blog
  • lagu2 terbaru 
  • lirik lagu 
 okayy . korang tahu2 lahhh sendiri okayy , kalau blog korang penuhh dengan luahan hati je ... kompem orang bosann ngan korang . okayy . so , segala tips aku dah share . so , kalau nak lagi mantap tambahh lahh iklan nuffnang ye . buibuibui :DD

No comments:

Post a Comment