Saturday, July 9, 2011

tutorial :))

Assalamualaikum , hey , memalam nieyhh aku terase nak jadi cikgu pulakk , hahaha , bukan ape , teringin jugakk kan nak tahu bagaimana rasa cikgu menjerit sesedap coklat memarahi anak muridnya . tp aku taknak memeningkan kepala otak aku mengajar budak zaman sekarang yang susah dilentur tuhh . ( prasan tol , aku ni bukan budak sekarg ke ? ) hahaha , okayy , skg aku nak mengajar korang yang ade blog niehh ha , 
okay lets start our lesson , 
to all blogger , korang nak try tak perkataan yang bergerak kat bawah iklan nuff nang tu ??? (dongak sekarang) hem , aku dapt bende ni kat  http://www.crazyprofile.com/marquee_effects/Marqueeeffects.asp so , korang hanya perlu ;



  •  pergi ke laman web yang telah aku bg .
  • then , click mane2 corak yang disukai .
  • seterusnya , taip perkataan yang korang nak .
  • akhir skali past kan code korang tuhh kat html .
  • dan , letak ia di mana sahaja yang anda suka .
  • slamat mencuba :))))

No comments:

Post a Comment