Sunday, December 18, 2011

Ape kes Arif Alfian ?

Assalamualaikum ,
salam satu blogger ! yeahh , ape lahh tajuk aku kali ni ? okayy , ni ade kes hangat ni , ceq nak habaq kat hangpa semua .
Okayy , sebenarnye cerite ni aku dah dengar dari Disember 2011 lagi , apabila sebuah laporan surat khabar Utusan telah melaporkan kehilangan seorang pelajar Malaysia yang menuntut di University College Dublin ( CUD ) dalam bidang perubatan tajaan Petronas . Kecoh la sekejap kes ni , pastu senyap . Dah tak dengar khabar , tup tap skg ni dengar kes yang si pelajar yang dilaporkan hilang ni dah pun berkahwin , okay la kan dah kahwin , tp , yang K.O nye , die kahwin dengan kaum sejenis ! biar betul dyb ? kaum sejenis ? yes ! aku bukan si penyebar berita tanpa bukti okayy . nanti aku tunjuk bukti . 

Ariff Alfian B Rosli telah dilaporkan berkahwin dengan Jonathan dan beberapa gambar perkahwinan mereka telah dimuat naik sendiri oleh jonathan dalam sebuah laman web BIG GAY WEDDING PROJECT tapi laman web tu dah dihapuskan . 

Ariff Alfian merupakan salah seorang pelajar cemerlang dan tokoh pelajar di SMK Seksyen 5 , Wangsa Maju . Dengar cerite , keluarga ariff Alfian ni dah terputus hubungan anaknya semenjak 2009 lagi selepas anaknya pulang semula ke Dublin untuk melanjutkan pelajaran pada Jun 2009 . Ariff tidak mahu berjumpa dengan keluarganya mahupun pihak kedutaan malaysia .

Aku tak cerita secara terperinci sebab panjang sangat , korang boleh search sendiri di UTUSAN ONLINE .
Aku pun tak tahu lahh nak komen ape pasal kes ni , terkelu sekejap . bagi aku sebagai seorang anak tak baik lah buat macamtu kat mak ayah , kesian mak ayah si Ariff ni , dengar cite lagi , Pihak Petronas nak saman keluarga diorang sebab duit tajaan tu tak berbaloi , haishhh , Balik lahh ke pangkal jalan , sebagai Umat Islam mari lah kita sama-2 doakan semoga Ariff Alfian ni masih terbuka hati dan diberi kesempatan untuk  kembali ke jalan yang benar . Amin . Okay , ni antara gambar yang boleh menjadi bukti sahih tentang perkahwinan ariff ni >>>

mesti korang kate " ape lahh , tak nampak ape pun "
okay , next ! lagi nampak punye gambar .

mesti korg kate " normal lah tu entah-2 meber die "
ahh , jap ehh , ni gambar 18 sx >>> 

ha , tutup mulut sikit , okayy , sampai sini je cerita yang dyb dengar , ty ade citer lagi , aku sambung okayy :)

p/s ; GAYBOY ? betul ke ? kalau cakap GAY je same kan ? takkan ade GAYGIRL pula :)

No comments:

Post a Comment