Friday, December 30, 2011

MahaRajaLawakMega

Assalamualaikum ,
salam 1 bumi :)
okayy , harini malam sabtu hari jumaat ,
ade ape ?  okayy , ade MaharajaLawak Mega !!!!!!
haha , okayy , tinggal 4 je peserta akhir , saehu , boboi , syok ngan osbon !
okayy , dari awal lagi semua pun dah agak dah yang osbon akan menang , same ada osbon atau boboi , memang malam tu gempak lahh , selain juri tetap , mesti la , ade juri jemputan kan , ha , ni yang aku sampai senyum sorang-2 ni , haha , sebab , juri jemputan die , Aaron Aziz !!!! 
haha , aku rase 80% penonton nak tengok hero malaya kite kot , hahaha , yelahh , tak habis-2 lagi dengan demam ombak rindu nye .
persembahan permata bebas , dan persembahan kedua musikal , memang best lah ,
osbon dan boboin sama-2 hebad , jadi , bagi aku , kalah ke menang ke , same je , 
yang penting diorang dah sampai akhir .
Antara adegan yang paling mencuit hati aku , bila Johan dan Zizan buat persembahan untuk last tuhh , memang aku gelak je lahh , sebab lawak sangat , haha .
boleh pulak die tiru gaya juri , yang paling lawak mestila tiru gaya Chef Wan , haha .
Okayy , akhirnya pencarian Maharaja Lawak berakhir apabila OSBON ditabalkan sebagai pemenang , diikuti oleh BOBOI , ketiga SAEHU , dan terakhir SYOK .
papepun, semua terbaikk :)

p/s : tadi aku main badminton , bole kurus aku kalau hari-2 main :) haha

No comments:

Post a Comment