Sunday, June 23, 2013

Me is always Me :)

Assalamualaikunm :)
Hye to All and Hey-Ho !
Matrik Johor cuti !! yeay, Yeah, for sure aku happy gila dan aku merasakan keputusan aku untuk balik secara mengejut berbaloi. HahHahHah. Aku balik tanpa ditemani zulfa dan Intan, maybe diorang busy kot. Aku busy jee, tapi bila dengar *rumah* mate jadi juling, hati gundah gulana. 

Aku pun balik la ke keyell sorang-sorang. Then, masa hari ahad tu tengah tunggu bas kat TBS dapat berita yang kolej aku tutup Isnin (esok). Aku pun ape lagi, burn je la duit tiket bas tu. Membazir kan aku ni ? Hoho, Jangan dicontohii yee, kalau nak contohi pun, kau jangan jadikan aku role model. Haha. 
*merepek*

Aku join mini KAKOM, kakom ni macam sukan antara matrik la. Dann, tahun ni matrik aku jadi tuan rumah. Sebab matrik aku ni peralatan dia lengkap. Ehh, tak tahu la pulak matrik lain lengkap ke tak. Huhu, mini kakom tu pulak macam kakom, tapi lawan antara blok. So, nanti sape menang dia serap masuk Kakom Kebangsaan. Aku masuk acara apa? Hehe, sebenarnya tak plan pun nak masuk, sebabnya, ramai kot yang pegi latihan masa pemilihan, semuanya aku tengok ada athelete body. Memang tengok diri aku yang dah gemukss ni, memang takla. Tapi, rezeki is always rezeki. Aku datang time pemilihan tu lambat gila, pastu datang-datang je teruss kena lari, aku pun bukak kasut and stoking (sebab kasut aku berat), terus lari without streching. Tup-tup, aku dapat nombor satu, wahh, hebat lagi speed aku ni, aku memang jenis yang suka speed. Tak suka long distance. So, aku pun diserap masuk 100 meter dan 4x100 terus, padahal aku tak plan pun nak masuk. Aku tengok budak yang lari ngan aku tu semua yang selalu turun time latihan. hehe. Tapi, if Allah has arrange it for you, He gonna do it. So, i need to do a lot lot lot of practice because my badan nak gemuks la, ternak lemak sepanjang habis spm. 

Wait, uolls perasan tak latey ni aku suka post pasal myself, I mean, blog is usually we share about, something we went, like travel and others. But me? haha, sorry if u guys feel annoyed or else. This is my blog. I have the right. Soo greedy. Biasela, orang tade pakwe ni memang share kat blog je. Haha. malas nak bermesej-mesejan. Leceh ko tauu, nak topup lagi. Aku tak paham camne member aku boleh dengar kuliah sambil texting. Pastu malam otp. Tak bosan ke ha? hari-hari call nak cakap benda apa? benda sama? Wahh, so boring, come on la, enjoy your life la, pastu bila clash, nangis bagai. Aiyoo, maybe I am not supposed to say this, because i dont have any experiance in handling a boy. I means, couple la. I am quit a bored girl, haha, so boy pun tamoo. mak aku cakap, camne lelaki nak melekat, kamu tu pun macam lelaki, haha. Well, this is me, I am gonna do whatever crazy things that I want. Puas gila, balik rumah dapat strumming gitar, waha. I love all boys stuff, like bedak, hehe. Butt, I still want a man, to be my Imam la. Haha, So, till then, Ciauu :)
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment