Friday, May 27, 2011

Akhirnye ,

Hahaha , apelahh tajuk entry kali nieyhh AKHIRNYE kan ? haha , nape pon aku tak tau . maybe sebb akhirnye dapt jugakk aku jejakkan kaki aku kat rumah , setelah 2 minggu tak balek rumah . Haha . Mid year exam aku 3 minggu , lame gile kowtt . haha . aku macam terkene culture shock ! bukan aku je , membe aku pon skali , haha , yelahh lame gile exam , haha , haritu kan aku skip exam arab ngan 2 org lagi membe aku . pastu buat ujian tu lg skali , pastu beselahh , takan tak pndg2 kutt kan . haha . tp tade mood lahh nak exam , so , aku rse result aku pon , tak semenggah mane kot , hem , tp , haihh , susah den nak cakap , hahaha .
hurm , esokk aku akan fly ke kelantan , hntr abg aku , pastu aku cuti 2 minggu , yeahh , syiokk nye , tak sabar , tp mak aku dah remind awal2 dah " tade main2 dah , bace buku cuti nieyhh " . 
Alahai mak oi , aku dah pinjam 3 novel dah dari kawan aku . baru ingtkan nak khatam semua novel tu  , yelahh kan 'kadhaq' bali aktiviti bace novel yg tergendala nieyhh sebb exam , hahaha , 
hem , sampai sini jelahh ehh , ty aku post lagi okayy . 
buibuibui ;P
mood : miss keyla 

No comments:

Post a Comment