Tuesday, May 31, 2011

cinta , sayang & benci

Heiheihei , hahaha , aku nak share tentang cinta ngan korang , haha , kali nieyhh , entry nieyhh , betol2 entry cinta . hem , cakap pasal cinta , aku tak taulahh nak cakap aku nieyhh tade perasaan ke ape ke , tp , bile wusha2 membe aku yang couple tu , macam sesak otak je , ngeh2 . tp , aku tak cakap yang couple tu ta baik , tp , zaman skg nieyhh , kebanyakan cinta berlandaskan hawa nafsu semate 2 . tak best btol .
hahahah .
mane nak cari cinta yang ikhlas ehh , mak aku kate , tak yah dok cari , nanti die datng , tp , tunggu2 , bangla jual kapet jugakk yang datang , ngeh2 . hem , tp , aku pikir positif je . maybe blom mase yg sesuai tok aku becinte kot , aku focus dulu lahh tok exam , hehe , SPM pon ta lepas lagi . hem , membe2 aku sibokk cakap pasal balaklahh , suami lahh , haha , aku ni jugakk yang tade perasaan klau orang cakap pasal tuhh . bukan tak pikir , terfikir jugak , tp ,ta jumpe yang betol2 citerase aku .
hahahaa . lagipon , lelaki zaman skg nieyhh ta bole harp sangat , hampehh je . haha .tp , aku tak cakap sume macam tu , segelintir je . tp nisbah die tu byklahh . macam orang kate satu antare seribu , haha , so , dokesempatan ni , aku pon nak ingtkan jugak kaum hawa kat luar tuhh , jangan gelojoh sangat nak cari pakwe , yang penting jage adab korg as a muslimah girl , sekg nieyhh , nisbah pompuan lagi byk dari lelaki tau , lelaki kat luar tuhh sebenye nak test je prangai kite nieyhh, jagnlahh mudah terpedye kat diorg tuhh , lgpon kan Allah dah janji , pompuan yang baik untuk lelaki yang baik . kite kene berserah , andai lelaki yang diakdirkan untuk kite tu , bukan lelaki yg kite harapkan , mungkin ade hikmah nye ,  orite , jodoh , ajal , rezeki , sume tuhh Allah dah tentukan . okayy , so dont be sadlahh . tp , aku pon kadg2 sedey jugak lelaki yg aku anggap baik selame nieyhh , rupenye ta sebaik yg aku sangke . hem . okayy , so , korg doa lahh banyk2 supaya ditakdrkan dgan org yang baik okay . 
buibui :)))

No comments:

Post a Comment