Friday, August 26, 2011

persiapan raye !!!

Assalamualaikum w.b .t
huhh , penat nye , haihh , macam2 pula plan mak aku tahun ni , nak cat rumahh pulakk .
mak aihhh , memang kene perah tenage ni . hahaha . orite , tape demi omak den yang palin den cayang . lebiuuu mak =,= ( so sweet )
okayy , plan nak cat warna hijau muda . wahh dah macam forest dah aku tengok rumah aku ni ha . huhu ,hem , korang tak plan nak cat rumah ke ? kalau ade , share-2 lahh ye :)
hem , tahun ni aku dan keluarga aku tak de tema . haha , tema personal je .
sendiri punya plan nak dress up camne .
aku ni kalau bole nak pakai jeans lusuh je , hikhik , tapi dok pikio kan raye , satgi malu pulak omak den tu ha . * gelak kejam >0<

okayy , alang kepalang dah terpost kat entry ni , aku nak share lahh kan sikit tempat yang aku dahh jelajah . so , aku nak share pasal satu kedai ni . kedai tu jual gift actually , tp ade jugak jual pin ( brooch ) .
karang ni kan fashion orang pakai pin yang macam reben tu , hem , aku baru je beli haritu , kalau korang berminat bolehlahh contact aku , hem , tak punn , korang nak tempahh sendiri dalam kuantiti yang banyak dan harga yang sangat-2 murahhhh , hem tak perlu risau , macam-2 lagi ade kat blogshop yang aku nak perkenalkan ni , ade jual pelbagai jenis hiasan okayy , so kalau berminat tak payah banyak soal , just



selamat membeli belahh >'<

No comments:

Post a Comment