Saturday, August 20, 2011

toche-2 :PP

Assalamualaikum , 
hey , lame jugakk aku tak post kan ? rindu tak ? al- maklumlahh aku bz skit .
haha , skg aku tgh exam test2 , tp ade je pulakk mase nak on9 kan ? kan ? haha ,
hem , okayy , aku nak cakap thank kiu so much kat budak-2 dorm 2 .
haha , alolo , so wseet buat suprise ehh . hehe , tq sangat-2 . 
aku tau sape yang plann tuhh , thanx kawan :DD
hem , thanx kat junior-2 yang bg kad kat kite . hargai sangat ... 
hem , coklat yang kite dapat tu tak makan lagi . haha . thanxx ehh .
haha , sorilahh , pembace entry ni mesti blur kan ? lagi-2 yang tak kenal kau . haha . sorilahh . aku hanya manusia biase , bukann lahh hot macam irine kan .
hehe . feeling-2 plakk memalam ni .

hem , alang-2 dah post ni , nak cite skit lahh kan pasal persiapan raye . hem , alhamdulillah setelah pusing sini sana situ sinunn , semualahh aku dahh terjahh kedainye , dari ke KL , Sogo , Parkson , Hari-Hari , XES , Bata , First Lady and beberape blogshop dahh aku terjahh .
AKHIRNYA ,,, dapat juga aku melengkapkan set keperluan raye aku . huhu . aku nak bg pendapat lahh kan , kalau korg nak beli shawl ,,, beli online je . bli lahh kat blogshop . selalaunye yang kat blogshop tu cantik-2 . alahh , no worry .. click je banner kat right side aku tuhh . okayy . 
hem , nanti aku upload gambar raye aku okayy , cooming soon :DD
Alhamdulillah , dah 20 hari kite puase , sedar tak sedar lagi 2 minggu dahh nak dekat raye dahh . budakk sekolahh macm aku ni mesti hepi gile kan ?? dalam hati tuu , asyik kire bile nak balikk je kan ? lagi-2 yang stay ostel tu :PP paham sangatlahh .
tp , rase macam sedey jugakk nak tinggalkan bulan keberkatan ni . hem , so , harap kite same-2 lahh manfaatkan bulan Ramadhan :P selamat beramal .
wassalam :)

No comments:

Post a Comment