Friday, August 26, 2011

YeaYYY :)

" bile nak balek rumah ehh ? aku dahh tak sabar ni ..." 

mungkin ni ungkapkan yang sering kali terkeluar dari mulut budak asrama sebb terlalu hepi untuk menyambut syawal yang diramal akan tiba Selasa ni . WOW , selase ni je derr ( bahase ape ni ? ) tak sabar gile . haha . tp , sedey jugaklahh kan , pejam celik , pejam celik dahh nak dekat raye dahh kan . teringat zaman kanak ribina aku dulu , hepi sangat bila nak raye . tp , tengok muka mak ayah berkerut semacam je . haha . yelahh , duit dah diperabihh kan anak-2 . mesti time kecik-2 dulu mak asyik terfikir je ...

" langsir tak beli lagi ni + tempah "
" kuih raye tak cukup lagi ni "
kasut barru beli sepasang " 
" sofa pun macam dah buruk je "

haha , jahatlahh aku ni kan , yelahh para ibu-2 tu mesti fikir macam2 . para bapa2 mesti dok rileks je 
biaselahh tu , perempuan kan lebihh teliti kan ? sape setuju angkat tangan macam saye ( hikhik )
okayy , di kesempatan ni ( suke amik kesempatan tau ) haha . aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . MAAF ZAHIR ( BATIN ADE ? ) haha .
okayy , yang balik kampung untunglahh kan , macam den ni ha , dok KL je . lengang betul KL . haha , tapelahh tidak kiralah dimana pun kita raye . janji bersama keluarga itu sudah cukup memadai . 
hem , cooming soon , baju raye aku and aku sekali lahh kan , shooting for raye , cooming soon , wait lahh :)
tengkiuu kat semua yang dah menyokong aku sehingga kini :)
buibuibui .

No comments:

Post a Comment