Thursday, December 13, 2012

Daiso :)

Assalamualaikum w.b.t
HOLA :)
Tadi aku pergi Mid Valley, jalan-jalan dengan girlprengg kita, hewhew
Tapi kan, aku tak buat apa pun pergi sana, jimat tak? haha, act, pergi situ sebab nak teman member aku cari kerja, almaklumlah, lepasan spm lahh katekan. Then, jalan-jalan la. Pastu, dah taktau nak pergi mana, masuklah satu kedai jepun ni, niat di hati hanyalah untuk melihat-lihat dan membeli buku album untuk ku letakkan gambar kelas aku yang berlambak tu. Kedai tu namanya DAISO, kedai jefunn lah.
Aku pun masuklah, the best thing is, barang dekat situ semuanya RM 5.00 . Murah kan ? ala, kire macam kedai 2 ringgit lah gitu, mane nak cari nokks kat Mid tu ? Haha.
Okay, aku pun dah selsesai membeli album aku yang kiut miut tu, ingat nak belahla, tapi, mataku seakan-akan tertumpu pada sesuatu yang sudah lama aku inginkan *ayat tak voley velahh :')
Aku pun mendekati lah benda itu, lalu aku melihatnya sambil berkata dalam hati "ehhh, inilah bende yang aku selalu wusha dalam blog tu" aku pun apa lagi terus lah sauk.
Pastu aku promote kat member aku, semua beli, haha.
Act, benda ni dah lama aku tengok kat blog, tapi harga dia mahal sangat, kalau paling murag pun RM7, tu tak termasuk postage lagi. Jadi, selama ini aku hanya memendam rasa, kali ni, aku dah dapat memilikinya *ayat aku macam dah sampai puncak gunung everest kan? *
Okay, sebelom kau orang mengetahuilah kan benda tersebut biar aku cerita sikit,
Ehhh, tak beshhhlah, okaylah tengok gambar dulu, araso?


inilah dia, cuci muka dari Jepun, benda ini sangatlah fofular okayy. Tapi, susah sangat nak jumpa. Aku hanya beli cuci muka and mask dia je. Menurut reaksi orang ramai, kebanyakannya suka sangat dengan produk ni. Banyaklah kata-kata pujian diorang pasal product ni. 

***
nak tahu tak?
sebenarnya kan?
sambil kita taip entry ni, 
kita tengah pakai mask dia,
susah nak gelak,
muka kita seriyuus jadinya :)

***

Hokey, so, baru first time try, later aku update macam mana hasilnya okay?
Produk ni murah je, sebabtulah aku recomend kan kau orang try. Ehh, tadi Malaysia kalah ngan Thailand lah, sedihh tahu! tapelah belom rezeki kan :) *positif gila doeeey

Aku baru je apply keje kat guardian, harap-harap dapatlah, kerja ngan girls je, best sikit. Boleh gelak-gelak sakan makan . @_@

p/s : Aku beli gelang bodoh sampai 16.00 hengget *menyesal*

No comments:

Post a Comment