Thursday, December 6, 2012

Kebebasan Duniawi :)

Assalamualaikum :) 
Okayyy !  Kini aku sudah bergelar...............seorang banduan :) hoho. yeahh, of corse, balik je rumah cepat-cepat online, semua lepasan SPM nak update status, termasuklah aku yang antara menjadi mangsa SPM :)
Alhamdulillah, bersyukur sangat-sangat sebab sepanjang 5 tahun aku mengharungi suka dan duka di asrama, akhirnya aku berjaya laluinya tanpa rase nak bunuh diri *apasal tetiba?
HoxHox~ Walaupun aku terpaksa berkorban masa aku, biasalah dah duduk asrama, semua benda buat sendiri kan, nak berjaya pun atas usaha sendiri. Aku sangat tidak bersetuju apabila ada yang mengatakan budak asrama pandai-pandai. Why ? you ask me why ? sebab ada je yang kureng pandai (aku lah tu) huhu.
Alololo, act, nak berjaya semuanya atas usaha sendiri. semuanya dah ada depan mata, cuma terletak pada kebijaksaan kita untuk memilih jalannya :)
*nampak tak ayat aku macam pakar motivasi? (Prof Izy Hj Ali)

*****

Nak dengar citer tak ? tandas rumah aku romantik sebab pakai lilin :)
Ehh, kenapa pakai lilin?
selalunya kita pakai lilin bila ...... ?
Yes ! you got it right ?

*****
Bila dah last paper tu, ada rase happy 70%, sedih 20%, bangga 5%, terharu5% :)
Sedih sangat bila terpaksa tinggalkan girlfriends aku yang sangat hiperact, sangat hiperbola,              hiprokrit*(ehh tak )
biasala, satu kelas perempuan je khenn, sebab tu lah jadi macam tu.
Hubungan persahabatan yang melebihi 360 darjah ! Ehh, maksud aku macam adik-beradikla, saling memahami kelebihan, keburukan, and so on .
Rasa bebas sekejap kat dunia ni pun dah rasa seronok, apatah lagi kebebasan hakiki yang dekat akhirat :) huh' (semoga kita semua dapat masuk ke jannah Allah)

banyak lagi sebenarnya aku nak kupas about my school time, but, Chill lak, aku akan ada banyak masa untuk merajinkan jari-jemari aku untuk menaip. kau orang pun, WAJIB ada masa untuk baca okay. taknak baca? hade aku kesyahhh ? -hehe-
Di kesempatan ini, as a blogger yang sangat prihatin, aku selaku *CEO dididudatz holding* ingin mengucapkan TAHNIAH kepada kak IRINE NADIA DAN En SUAMI yang bakal mendapat cahaya mata, cahaya hati, cahaya kasih, semua jenis cahaya lah :)
Semoga terus sukses dan menjadi keluarga hasanah till jannah :')

so, sehingga di sini saja nukilan patik*haha*

p/s: ohh, plkn aku siri......?

No comments:

Post a Comment