Tuesday, January 29, 2013

Air Suam

Assalamualaikum :)
Hye To All, Hey-Ho
Lama jugak den menyepikan diri dan memanjakan jari-jemari runcing den ni berehat. Hoho. Sejak bekerja sebagai trainee ni Memory Lane Klcc, diri ini menjadi terlalu pemalas. Yes, I admit it. Aku menjadi terlalu sibuk sampai tiada masa untuk menguruskan diri sendiri. Kesibukan aku tu mengalahkan retiss uoollss. 

***
Bila selsema mataku akan menjadi sepet seperti apek jual askem kat depan sekolah aku
*tade motip*

***
Jadi, bila aku dah terlalu sibuk dengan kerja, bila time off day je, terus amek peluang tu qadha`time tidur aku, hewhew, what a kind of anak dara :p

Act, bila aku sibuk ni, kesihatan dan kecantikan sangat terjejas. So, now I selsema plus sakit tekak tahap gaban, rasa macam nak keluarkan anak tekak ni then cuci ngan strepsills tau takk. Hidung aku yang tidak henti-henti mengalirkan cecair putih ini pula nak je aku sumbatkan tisu. Paling aku benci bila bersin dalam train, malu mak nokss. tskk.

So, moral of the story, kene minum air suam banyak banyak banyak. Bila kurang air, tekak jadi sakit, muka hilang seri, penyakit semua mari. *ewahh berpantun pula aku ni*

Aku baru balik dari merehatkan diri di Cameron Highland, hujan woo atas sana. Jam lagi, aduii, gua rasa macam that the first and the last I go there. Hewhew. So, to all blogger, blog is not the platform for uolls to be famous. 

p/s : Uniqlo buat sale seluar jeans RM 49.40 je, jom serbu :)


No comments:

Post a Comment