Friday, June 3, 2011

BOSAN :(((

apelahh aku nieyhh , dah bosan pulakk , nape bosan ? haha , sebb , aku tak tau ape nak buat dok rumahh . haha . skg aku tgh menghdap kompter and pegang bantal busuk aku . hahaha . tu jelahh keje aku hari2 . tade keje btol lahh . hem . keje skolh ? GILA tade . mesti byk . tp , siket je yg aku dahh buat . tak sampai 18% lahh . haha .trokkan ? hem , esokk ade due planning . nak pg shopping ngan family kat jalan TAR ke , nak pg kenduri kawen kawn aku . susah nak decide .tp , lepas berfikir 43 kali* choyy , tipu je . aku nekad untukk ikut mak aku pg shopping esokk . hem . so , korg ponn mesti pening nak buat ape ehh mase cuti nieyhh ? hari nieyhh da hari jumaat . lagi seminggu je nak enjoy cuti nieyhh . hem . antre perkare yang bolehh korg lakukan ;

  • buat homework dulu
  • o9 or update pape yg patot selame 3 jam .
  • bace novel
  • tgok wayang
  • main bowling
  • basuh kasut
  • mandi sungai
  • kemas bilik 
  • tgok WWE
  • try something new . 
hhaha . tulahh antre perkare yg aku buat selama cuti nieyhh . so , for everybody who read this , take good care of yourself . okayy .buibui .

No comments:

Post a Comment