Saturday, June 4, 2011

PENAT :))))

Assalamualaikumm :DD
hehe , mood aku harinieyhh penat gile ( ehh tu mood ke ? ) hem , sebb aku baru sahaja pulangg dari latihan karate bersama seniorku ( k. syaza syazwina ) . tak taulahh aku klau tade diye . haihh . mau mati keras aku kat tempat training aku tuhh . hahaha . skrg nieyhh rase macam nak jerit sampai tercabut anak tekakk . PENATTTTT MEYHHH !
wahhh . ( suare nangis ) tak sempat nak tgokk habis cite hindustan tadi . hehe .
ehh , sedey balek . esokk aku still ada training kat jalan ipoh tuhh . haha .
act aku dahh banyak kali skip training . hehehe . sampai lahh satu hari , master mentedarkan aku . haha . citoo nye cam nieyhh . perbualan antra k.syaza dan master ;

k.syaza : hello master , ada latihan ke harini ?
master : sape kata tak da ? ada2 .
k.syaza: okayy master . saya dtg .
master : ehh , mana junior u ehh ? i dah tak nmpak die , dua kali je die datg . ask her to come okayy .
k.syaza : os master ( okay master )

perbualan tamat disitu je . then , k.syaza msj aku . 

k.syaza : dieba , master dah tye dieba lahh . jomlahh pg training .
dieyba : hem , k.syaza pg ke ?
k.syaza : pg lahh . jomlahh .
dieyba : okaylahh . see u there :P

so , sampai situ jelahh . aku yang ketika itu sedang menikmati laksa di jalan TAR terus shock . aikk ? master nieyhh rindu aku ke ? haha . so , aku pon makan jelahh . hahaha . pastu balekk rumahh je aku try baju yang aku beli tu . ehh , b4 tu pg singgah care4 jap . bli barang , hehe . 

sampai saja dirumah aku yang tercinta tuhh , aku pesan kat adeq aku sohh kejut aku lagi 10 minit . then , aku rasa macam baru tido 10 saat , adeq aku dah dtg kejut aku . aku ingtkan mimpi , try je buat bodo . tetibe terase ada bantal terkena kat keple aku . realiti rupaya . kah2 . dengan malas2 dongki , bgun la jugakk pakai baju karate yang besarr gedabak tuhh . dan mak aku trus pecut ke tempat training tuhh . hehe . sampai2 ja aku dahh lambat . orang lain suma tengah warm up .
haha .
dengan muka yang tak tau malu , aku pon masuk skali . haha . training tadi agak penatt . coz aku da lame tak memenatkan badn aku yang manje nieyhh , ialah cuti kan?kan?kan?
sapa yang mau buat kerja . hahaha .
orite , aku kene prepare mentel and fizikal tok esokk .hehehe . esokk training lagi . hemm . okayy . take care yaww .
buibuibui :DD

No comments:

Post a Comment