Saturday, June 25, 2011

gUdByE :(

Hey , biarpunn tajuk entry nieyhh gudbye , dont be sad-2 lahh . haha . 
lagi next two week aku balek ke rumah balik , dan bole on9 plus update blog lagi keyhhh .
Hem , malasnye nak kemas beg . homwork ? kompem2 lahh blom kan . hahaha . nak sentuhh tapi macam ade magnet yang menarik aku supaya lekat je kat skrin komputer nihhh * alasan ! 
Hahaha . so , kepada semua pelajar yang bergelar ostel student , aku nak ucapkan hapy back to ostel lahh kan , hahaha , next week amek repotcard and sabtunye tuhh ade larian 1 MALAYSIA , wahh semangat betoll skolahh aku sohh budak ostel lari . hahaha . ostel jelahh kan , budak harian kompem2 lahh malas nak datang :))

nak dengar story yang membuatkan aku tergelakk sampai mengalir-ngalir air mate aku nieyhh sederas sungai gombak tuhh*taklahh deras mane -__-

hem , cite dye bermula mase aku pg makn steamboat kat rumah cousin aku . rumah dye kat damansara , so , orang keliling sume kire loaded lahh jugak . pastu jiran dye datang , tp , bukan tuan rumah , just bibik and anak-2 tuan rumah dye je . anak tuan rumahh dye tuhh comel gle , muke ponn hensem lahh , tp kecik lagi , Danial 7 tahun ngan danish 4 tahunn . Al-kisahnya ...

satu hari family diorg nieyhh pg makan kat restoren , pastu dahh habis makan tuhhh , danish nieyhh cakaplahh kat papa dye ...

 DANISH : Papa , danish nak cakap satu peribahasa , nanty papa sambung okayy ?
PAPA : Hem yelahh .
DANISH : Gendang gendut tali kecapi ... sambunglahh
PAPA : kenyang perut senang hati :))
DANISH : salah lahh papa !!!
PAPA : habis tuhh ape ???
DANISH : Gendang gendut tali kecapi , balik tumah makan lagi . hahahaha .
PAPA : ???
cerita nieyhh diceritakan olehh cousin aku tuhh . bayangkanlahh , dahlaa danish nieyhh kuat makan sket , badan ponn semangat , haha , macam manelahh budak 4 taon nieyhh boleyy tepikir ayat camtu kan ? hahaha . Lawak gila :)))

No comments:

Post a Comment