Wednesday, June 1, 2011

teachers day ? amazing !


aku rase blom terlambt lagi tok aku ucapkan selamat hari guru , cikgu and teacher to everybody that supposed to get the title teacher ! hehe . alahh nak skipping(speaking) pilokk . hem . well , tanpa ckgu sapelahh aku . dari aku bergelarr kanak2 ribena sehinggalahh kini . aku sentiase ditemani olehh cikgu . memg cikgu tuhh kadg2 buat kite sakit hati . tp , maybe ade betollnye . as a human , kite tak bole nak puaskan hati sume orangg . memglahh klau cikgu membebel tuhh rase macam nak jerit `STOP BEBEL LAHH CIKGU ` ngeh2 . tp , sebagai pelajar , kite kene hormat cikgu kite . walaumacam mane punn sakit hati ngan cikgu kite . pendamkan jelahh . sebb dalam hidup nieyhh kite tak perlukan kekayaan , kemewahan . tp keberkatan . baru lahh hidupp berkat . pertame sekali carilahh keberkatan dari Allah , kemudian ibu bapa pastu cikgu . barulahh hidup kite penuhh dengan keberkatan . macm dalam cite dunia baru tuhh . hahaha . di kesempatan ni jugak ( suke amek kesemptnlahh ) aku nak mintak maaf kat sume cikgu2 aku yang  telahh byk membantu aku dalam menempuh cabaran . antre name cikgu aku yang masih aku ingtlahh kan , mrs rahman , t.jaclyn , ustzh zamiyah , c.hawa(ckgu tadika) . haha . walaupon zaman kank2 aku penuhh dgn suka dan duka , semua tu tetp merupkn kenagn manis bagi aku . kenangn tak boleh dikaji tp mesti ditempuhi . acehh kluar dah ayat sastera aku . ahaks ! hem , untuk hari guru haritu , budak kelas aku telah diarahkan untuk membuat persembhn sempena hari guru . tema nye oren , gempak kan ? emm , so , kiteorg telah memilh untuk buat choral speaking ! hahaha . okayy , so , nieyhh , video nye . banyk lagi persembahan yang ade , tgoklahh sendiri kat youtube .
enjoy yaww ;




nilahh dye video nye . klau anda bijakk bestari + + . tekelahh yang mane satu diriku . hahah .

p/s : sesape yang nak cilokk idea nie dipersilakn . ngeh2 .

No comments:

Post a Comment