Friday, June 24, 2011

fuhhh :))

Haishh , maaflah klau aku nieyhh suke sangat memenuhi tajuk2 blig aku ngan bende yang sepatah haremm pon kalian tidak faham . maaf ye :))
* abaikan pemilik blog .

Hem , aku baru je menghabiskan 4 jam 35 minit 56 saat untuk mengupdate blog aku nieyhh ha . haha . lastly jumpe jugak yang bekenan kat mate aku . punye lahh susah nak cari last2 jupe jugak kat  http://maniastory.blogspot.com
thanx sesangat kat blogger yang lain sebab membantu aku mencari snow untuk di tempek kan pada blog aku nieyhh .
so , kepade sesape yang teringin nak tengok ape yang ade kat blog ainamania tuhh , jangan segan silu mengclick blog dye ye . 
hem , sekarang aku tengah kelaparan kerana ditinggalkan keseorangan dengan hanya nasi ksong sahaje . * ehhh , abaikan aku .

so , sambung balek cerite pasl blog aina tu tadi , hem , blog dye menawarkan pelbagai widget yang menarik , siap ade tutorial lagi , cayalahhh :)))
okayy , sesape yang ada kelapangan masa , ziarah2 lahh ye , aku sebagai blogger , kenelahh offer blogger2 yang lain , haishh , lapar dah nieyhh , tulahh mak aku slalu bising " tulahh hupdate blog sampai tak hengat dunie " hekhekhek .
hanya sebaris senyuman yang cukup menwan je aku berikan kat mak aku tika mak aku berkata sedemikian rupa . haha . okayy , adios !

No comments:

Post a Comment