Sunday, June 12, 2011

bui bui sume !!!

Assalamualaikum .
hari ini genaplah usia cuti dua minggu aku nieyhh*chewwah .
haha . so , sememangnya saat ini buakanlah saat yang dinantikan oleh mereka yang bergelar pelajar sekolahh . haha . sebab mereka termasuklahh aku akan kembali semula kesekolahh setelah menghabiskan saat yang terindah *indah ke :) di rumah . sekarang nieyhh , cuaca di luar rumah aku sedang hujan , sedey pula nak balek ostel . sayu je rase hati ini . hahaha . sememangnya ayat yang terpaling poyo lahh that y aku punye BM A+++ . HAHAH . okayy , kepada semua insan yang bergelar pelajar sekolahh , selamt kembali ke sekolahh . dan menyambung balik tugas anda untuk menuntu ilmu okayy . to all budak ostel tuhh , memang rase malas je kan nak kemas baju . same jugak ngan aku . hahaha . camne lahh result pekse nanty . hahaha . okayy , selamat berjuang . ingat kita belajar sama seperti kita berjihad okayy :)))
jangan buat hal kat sekolahh . mulakan dengan azam dan semanagta yang baru . janganlahh dalam mood cuti lagi klau tak nak kene balon ngan cikgu . hahaha .
wokeyyy , aku di sini suda terasa macm guru kaunseling pula , so , selamat lahh . haha
buibui , TC uoolsss :PP

No comments:

Post a Comment