Thursday, June 2, 2011

Mate Kecik ???

Assalamualaikum .
Ehh , ape kene mngene mate kecikk nieyhh ? hahah . sebenarnye saje jehh aku letak name entry aku kali nieyhh mate kecikk . sebb ...heh , malu pulakk I nak cite . haha . sebenarnye , aku nak cite sikit . aku baru aware yang aku nieyhh minat kat orang yang bermate kecikk . haha . aku tak taulahh nape . bg aku sesiape yang mate kecikk nieyhh nampak comel . hahaha . aku sangat mengharap yang aku dapat dijodohkan dengan orang yang bermate kecikk . haha . tp , klau dah jodohh aku kene except jugaklahh sape pon die . haha . care aku cakap nieyhh macam da tak sabar nak kawen je kan ? haha . tp jodoh takde . jodoh mane u sembunyi :DD haha . tapi , nak cari orang yang kita nak tuhh susah kann ? jeles betol tgok kawn aku yang bahagia tuhh . haha . bukannye aku tak bahagia . Hem , aku suke sangt kat orang mate kecikk . haha . ahh , tolonglahh pahamm . tak tau macam mne nak describe perasaan suke tuhh . haha . COMELNYE . hahhaha . perasan je aku nieyhh . pakwe ponn tade . haha . hem , tape , aku still hope yang my future husband tuhh memiliki aset sepasang mate kecikk . haha . Hem , still waiting for you :((( janganlahh merajuk lame sangat . penatt tunggu .






Rindu pada mata yang sering menangis kerana rindukan Allah .
Ingin sepasang mata yang sering menangisi dosa yang lalu .
Sanjung pada mata yang sering menangis kerana takutkan Allah .
Merindui sepasang mata yang sering menangis kesyukuran .



p/s : sesape yang ade mate yang mempunyai ciri2 nieyhh , cepatlahh masok meminang I . ngeh2 .


No comments:

Post a Comment