Friday, October 21, 2011

Busy Gila Nieyhh :)


Assalamualaikum , huh , kasi hilang sikit kerinduan korang ni kat owner blog ni , hahaha , wokeyhh gambar diatas tu diambil mase aku klua pg WWM ngan ayuni , bukan buat ape pun , saje je , hehe .Wokeyhh , aky sangat-2 tersangatlah bz kann sejak akhir-2 nieyhh , mane taknye , kertas kerja yang aq buat tu asyik kene reject je ngan PK Hem aku tuhh , hahaa , sadis betul lahh . 2 tiga kali jugaklahh aku kene taip balik , alhamdulillah , lastly , siap jugak sumenye , hehe . Wokeyhh , terlalau banyak sangat aktiviti aku untuk cuti deepavali ni . Sekolah aku bagi cuti seminggu :) bermacam-macam bende yang aku kene settlekan semperna Santapan Saujana and jamuan dorm aku . Hem , yelahh dua-2 tu bawah tanggungjawab aku .

Aku tak tahulahh macm mne ngan result final year aku nieyhh , time exam tu takbole focus kowt , asyik terpikir nak balek rumah je , haishh parah aku nieyhh dah masuk tahap homesick ni , * yes , I am HOMESICK . hem , wokeyyhh , ade satu contest yang aku nak join , tp , make it secret , malam ni baru aku bg tahu ye , wait :))

No comments:

Post a Comment