Thursday, October 27, 2011

JOM LIKE :)

Assalamualaikum ,
Hey , kepada sume bloggers-2 yang saya sayangi , ecehh , ayat poyo gile kan ? hehehe , okayy , tadi aku kebosanan so , aku pun ternampak satu contest nihh , yang dianjurkan olehh sis eycha , hem , hadiah die menarik tau , so , aku pun joinlahh , alang-2 tengah bosan nihh kan , kalau korang pun berminat , ape tunggu lagi ? jomlahh same-2 join dan memeriahkan lagi contest nihh ,
tapi kan , dyb kan ade kan satu permintaankan , tolongkan , like kan , pic dyb kan untuk contest nihh , tolong yeahh , sayang korang !!! And korang pun tolong lahh yeahh , ajak member-2 korang like , InsyaAllah menang :)) * best tak ayat aku nak bodek :P
So , nak join ? tekan sini :)

Untuk like , just CLICK HERE

gambar yang dyb pertaruhkan ialah 
-
-
-
-
-



P/S : ape tunggu lagi mai , ajak membe-2 sume join contest nihh and like banyak-2 :)

No comments:

Post a Comment