Thursday, October 27, 2011

First Class !

Assalamualaikum :)
Hello , Hem , Dyb ni memang suke buat offer-2 makanan yang best nihh , ha ! nak tahu ape yang first class nye ? betul nak tahu ? angkat ibu jari kaki :) * sape yang buat tu memang lahh .
wokeyhh , tanpa membuang mase korang yang sememangnya sudah terbuang nihh , Hem , korang suka makan PIZZA tak ? hem , aku memang minat pizza -2 nihh , tak kisahh lahh pizza ape pun , aku bedal je :P
Hahaha , okayy , ni nak story siket , td aku ngan family aku pegi kluar makan , so , kiteorang pegilahh makan kat Pizza Hut wangsa maju yang besar gile tuhh , Hem , Pizza Hut kat situ dah upgrade gile-2 , tak percaye ? * tipu dose :)
okayy , kat situ layanan die memang first class macam korang makan kat hotel 5 stars :P betul , tak pecaye , bolehh try , tapi kene bawak aku lahh , bukan bawak jehh , blanje skali , kire package lahh , hehe :DD
die punye fruit salad pun bolehh tahan , satu pinggan besar tuhh , kire berbaloi lahh 10 ringgit tuhh , tapi bak kate aku , setakat buah tuhh , sekilo baru bape hinggit je kan ? hehe , tapi sekali-sekale tape kowtt :)
Okayy , tu jehh nukilan ikhlas aku untuk kali nihh , sape ade tau tempat makan yang best and berbaloi ? share-2 lahh ye :)

P/S : siap bolehh tapau Pizza bawak balik lagi , hehe :P

2 comments: